Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

Αρχαίο Ελληνικό Πνεύμα και Χριστιανική Διδασκαλία

2 σχόλια:

  1. Φίλε Φάνη,
    Δεν έχω την αντοχή να σού παραθέσω τα πολλά τεραμπάιτς αποδείξεων για την γενοκτονία των Ελλήνων από τους χριστιανούς. Έχασα την υπομονή μου και δεν αντέχω να διαβάσω το κείμενό σου όλο, παρόλη την εκτίμηση που έχω για σένα. Διαφωνώ πλήρως και λυπάμαι γιατί έχει τόσο πολύ κατασυκοφαντηθεί η ελληνική θρησκεία. Μακάρι να ξέραμε τι κρύβεται πίσω από την μυθολογία, τι κοσμοϊστορικά γεγονότα κρύβονται. Λυπάμαι για την έλλειψη πληροφόρησης στα τεράστια εγκλήματα των χριστιανών σε βάρος των Ελλήνων όπως και στους αντιφρονούντες "χριστιανούς". Αυτά δεν είναι έργα τού Χριστού και όλοι οι κρατούντες παπάδες είναι ψευδεπίγραφοι τού χριστιανισμού. ΟΙ περισσότεροι είναι μασόνοι. Η ΑΓ έχει παραποιηθεί σε μεγάλο βαθμό. Υπάρχουν επισήμως 35,000 διαφορετικές απόψεις σε ομάδες χριστιανών και έχουν εκτελέσει όλοι (ΟΛΟΙ) ανείπωτα εγκλήματα στο όνομα τού Χριστού που δεν φταίει σε τίποτα. Δεν είπε αυτά που λένε σήμερα οι παπάδες. Σταματώ γιατί δεν αντέχω άλλο. Είναι άπειρες οι αποδείξεις που έχω για τα εγκλήματα των χριστιανών κατά των Ελλήνων!!! Νάσαι καλά, συνεχίζω να σε εκτιμώ, αλλά έχεις τεράστιο λάθος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο μεσημερι και καλη χρονια.

    Ειναι υποχρεωση σου να μου επισημανεις το λαθος μου, το οποιο δεν κανεις. Δεν διαφωνησα εγω ποτε σχετικα με τα εγκληματα των ελληνων χριστιανων κατα των ελληνων πιστων του 12θεου. Ειναι γνωστα τα επι σχεδον 6 αιωνες κακουργηματα που υπεστησαν οι ελληνες απο ελληνες. Ειναι γνωστο το τι προκαλεσαν οι καθολικοι και η παπικη εκκλησια επι πολλους αιωνες. Αλλα και παλι χριστιανοι ορθοδοξοι ηταν οι των 5-7 ελληνικων εμφυλιων μεταξυ 1823 και 1949. Θεωρω οτι δεν εχουμε αναγκη θρησκευτικης υποστασης σαν λαος για να καταδιδουμε και να σφαζουμε ο ενας τον αλλον. Το εχουμε εμφυτο στο DNA μας.

    Εγω διαχωριζω τον Ιδρυτη της Ορθοδοξης Χριστιανικης Διδασκαλιας και ερωτω γιατι τον πετροβολουν; Τι στραβο εκανε ή διδαξε; Γιατι αν η διδασκαλια του και η ζωη του εμπεριεχει κατι στραβο και καποιος το γνωριζει, πρεπει να μας ενημερωσει ωστε να το γνωριζουμε και εμεις.

    Και επισης θεωρω οτι αν συγκερασουμε την αρχαιοελληνικη διδασκαλια με αυτη του Ιησου θα εχουμε οτι καλυτερο υλικο για παιδεια.

    Που ακριβως ειναι το λαθος μου;;;;;

    Φάνης


    ΑπάντησηΔιαγραφή